lördag 1 januari 2011

Tillbaka

Äntligen ska jag börja att skriva på min blogg igen!!!
Jag har tagit en lång lång paus men nu ska jag skriva mer o mer....
Jag ska be någon att göra en design lr så ska jag göra en själv, det har hänt mkt nu på sistonde jag har fyrat julafton jag fick en aridas tröja, smink, nässesärer ( stavning )
En dator som jag ska blogga på skit mkt!!! , en htc mobil som jag ska ta mkt bilder med, tv att ha i bilen, en tomte plus mer xD
Sen har det vart nyårsafton i går , då var ja med Ida, keligs familj och släkt plus min familj, vi va på en resturang ine i stan jah ida o kelly orkade it sitta där i flera timmar så vi gick ut och gick runt där inne, det var någon som hade ritat på snön massor av figurer ^^ jag har tagit bilder som kommer ut senare..
Sen åkte vi hem :)
Hejdå allesamans xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar