måndag 3 januari 2011

I dag!

i dag har jag vart med Agnes, Julia H, Felicia.
Vi har åkt massor gånger i en pulcka bake, efter ett tag så 
blev Agnes kissnördig (stavning) så vi gick hem till henne, sen körde vi tecknet det var it så kul så vi gick ut i gen, men då hade det blivit mörkt så det var lite läskit. 
när vi gick upp för backen så gick jag o Agnes lägst fram o då va det nåt som rörde sig så alla började springa o ramla ner för backen, jag o Julia H vågade it åka mer men det gjorde Agnes o Felicia sprang bredvid, under tiden så började jag o julia att frysa så alla gick hemåt sen åkte jag julia felisia hem med julias mamma .
När jag kom hem så skulle min familj äta det var korv  i ugn ganska gått. 
sen tittade vi på familjen anorlunda dett e fett kul!!
o nu tittar vi på jaymsbond (stavning)
hejdå!
Gammmmal bild på mig (fotostudio i stan)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar