onsdag 17 november 2010

Min Dag! :)

Heeej!
Nu sitter jag har vid datorn, jag har precis kommit
hem från Linnea!
i dag har det it hämt så mkt roligt i Skolan!
men efter skolan var jag Linnea Agnes och Julia D hemma
hoss Linnea :)
Vi spelade ett gätte roligt spel som typ heter Med andra ord!
Efter det spelade vi Busss, sen skulle Julia hem o då földe
Agnes Med så att hon skulle kunna få sällskap (stavning)
O efter det skulle jag o Linnea gå ut med hennes syskon o köra 13.
Men när vi kom ut så va det nogra killar från 3an som typ gömde sig o sa hej? å vi typ stog och pratta med dom och sen så skulle Linnea på Kvartsamtal. O då gick jag hem o nu ska jag typ ätta snart så ni har ni fåt höra på min dag :)
HejDå!
                                          Alma ♥ Linnea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar