torsdag 11 november 2010

Gammla Bilder!

Här är nogra söta bilder från när jag, Filippa
och min lillasyster Stina var små..
jag har känt Filippa i så många år nu jag tror att det är 
10 år jag har känt henne :)
Fal du ser det Här så ska du veta att jag älskar
dig och kommer att göra det livet ut...
Vi är grannar går i samma skola men vi trötnar aldrig på varandra det e så klart att vi tjafsar lite då och då 
men jag kommer aldrig att sluta älska dig. Du är den personen jga kan lita på och alltid kommer att lita på du 
är den tjejen som alltid är glad och lyser upp min dag!!
Vi har aldrig hatat varandra vi har alltid bar börjat att skratta efter vi har tjafsat. Jag kommer att Älska dig livet ut tillomed efter det här livet, det kommer vara du o jag som
håler varandra i handen genom alla liv..
jag <3 dig 
'det är ord jag aldrig glömmer :)
vem kan man älska mer en dejj du är min ögon sten
Filippa du kommer alltid att va min lillasyster,
jag älskar dig det är några fina ord som jag kommer att säga till dig dygnet runt !!!












jag är den med brunt hår och filippa med blont!!
Hejdå :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar