torsdag 14 oktober 2010

Höst!

Heeej Heeej : DD
i dag har jag vart med julia H. Julia D, Agnes och Linnea..
vi hade halv da i da i skolan. jag fortsätte på mitt
matte prov det gick rätt så bra tror jag :D

amen i alla fal jag o julla , julla, linnea och Agnes åt
först lunch hemma hos mig, sen gick vi till Dagiset och då skulle
vi hämta johanna linneas lilla syster.
men hon ville it gå hem så då gick vi till lilkonsum
sen åkte vi lite linbana o gick hem till Linnea.
o då hände det lite saker men vi hade ialla fal kul då.
men då hade julia o julia gått hem. : (
Linnea hade värsta läskiga dockan det skratta typ skit läskit!!
vi la den typ på golvet o sen när vi kom hem så satt den på hyllan : O!!
men när vi gick in så såg vi en lap o lite mat till typ hennes syskon so det stog typ 
ge till .... mins it vad det stog xD
så det var ialla fal skönt att hon hade ställt upp dockan!! xD
nu ska jag ta o kolla på robinson puss o kram skummbanan!!


Gammal Bild!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar