tisdag 12 oktober 2010

den 12 oktober 2010

Heeej Heeej!!
i dag har jag vart i skolan.
jag har jobbat i köket med Linnea.
vi har skurit massor av gurka, och sen så skulle vi
lägga i värsta äckliga saken i en stor bunke.
sen så hade vi musik,bild.
och sist men inte minst så hade vi SO.
Men jag o julia D skulle hjälpa Linnea att leta efter hennes mobil.
vi hittade den inte (hoppas du hittar den gmn)

Lite senare på dan var jag anna och agnes.
vi var nere i centrum och på bibblan jag lämnade min 
skiva som jag typ låna för skit länge sen.







                                                 bilder från musiken!!!

                                                            bilder från maten!!!





                                                    Här var lite fina bilder från dan!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar