onsdag 29 september 2010

hej alla glad läsare!
 nu har jag precis ätit upp min korv.
 i dag har jag vart i skolan det har vart skit tråkigt xD
 sen var jag Agnes, Anna och Linnea vi har haft så kul i dag :)
 först cyklade vi hem till Agnes. Min mamma hade tagit cykeln till jobbet
 så jag fick låna min grannes cykel ( tack) :)
det var fett svårt att cykla på den det var en sån har jobbig herr cykel.
sen spelade vi Cluedo.
den här gången kom Agnes sist jag näst sist Anna två och Linnea van xD
sen cyklade jag o Linnea och Agnes o Anna gick till parken.
där körde vi gungleken, 13 och så ålade jag i genom nogra ringar som sitter
fast i en klätter stälning.
sen kom Linneas brorsa och hans kompis och körde 13 med os.
juste vi åkte till Linneas lilla syster dagis också.
där träffade vi min granne.
sen kom det massor av dagis barn som omringade os och lät os inte gå.
Linnea var och lämnade sin lilla syster medan det hände.
sen kom hon och fastnade där me xD
vi kom tillslut där i från :)
jag råkade komma försent hem men pappa blev inte sur hahah xD
men nu ska jag dra puss o strul ha så kul :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar